İstanbul
Açık
16°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Ara
2teker.com.tr Motosiklet Motosiklet tutkunları PitStop’ta buluştu

Motosiklet tutkunları PitStop’ta buluştu

LUKOIL, motosiklet bakım günü etkinliği PitStop’u, motosiklet tutkunları için bir festivale dönüştürdü. Etkinliğe 50 motosiklet kullanıcısı katıldı.

LUKOIL, geçtiğimiz günlerde Lukoil Ferhatpaşa Ataşehir İstasyonu’nda motosiklet sürücülerine ve meraklılarına özel düzenlenen Pit Stop etkinliğinde, güvenlik kadar motorun performansına da katkı sunan içerikler hazırlandı. Motosiklet severler için kurulan özel bir bakım çadırında görevli işinin ehli bir motor ustası ve 3 yardımcısı da etkinliğe katkı sundu. 

Bir motorun genel kontrol süreçlerinin geliştirildiği eğitici etkinlikte, Lukoil Türkiye mobil uygulaması da konuklara detaylıca anlatıldı.

Birbirinden eğlenceli oyunların da yer aldığı PİT STOP motor bakım gününde motorsiklet tutkunları, yağ ve filtre kontrolleri, lastik basıncı durumları, zincir kontrolü, fren sistemleri, ışık ve elektrik aksamı ile temizlik ve genel bakım alanlarında da eğitici içeriklerle karşılandılar. Günü birbirinden eğlenceli oyunlarla sürdüren Pit Stop etkinliğine şirketin 2023 yılından beri Türkiye Genel Müdürlüğünü üstelenen Mihajlo Djurovic ve Perakende Satış Direktörü Alexey Bagin de katıldı.

Alexey Bagin, etkinlikte yaptığı konuşmasında “Motosiklet kullanıcılarına yönelik düzenlediğimiz bu özel etkinlikle, hem onların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmayı hem de sahadaki müşteri deneyimini daha da ileriye taşımayı hedefledik. Ataşehir-Ferhatpaşa istasyonumuzda gerçekleştirdiğimiz organizasyonda, kullanıcılarla birebir temas kurarak ürünlerimizi ve hizmetlerimizi tanıtma fırsatı bulduk. Aynı zamanda mobil uygulamamızı da motosiklet kullanıcılarına anlatarak, dijitalleşen hizmet altyapımızı sahada deneyimlemelerini sağladık. LUKOIL olarak, her segmentten müşterimize en iyi hizmeti sunmak için yenilikçi adımlar atmaya devam edeceğiz” açıklamasını yaptı. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *